Θοδωρής Λιόντος! Φέτος γιορτάζουμε 40 χρόνια παρουσίας στην Κρήτη, με καταστήματα σε Χανιά, Ρέθυμνο, Ηράκλειο και Ελούντα

Ανακαλύπτοντας έναν μοναδικό εκπρόσωπο του κοσμήματος στην Κρήτη, τον Θεόδωρο Λιόντο…συνειδητοποιεί κανείς αβίαστα πώς είναι να είσαι αυτό που λένε οι ξένοι «natural», δηλαδή να σε θέλει, να σου ταιριάζει, να σε δικαιώνει.

40 χρόνια με καταστήματα σε Χανιά, Ρέθυμνο, Ηράκλειο, Ελούντα αλλά και εργαστήριο κατασκευής ποιοτικών κοσμημάτων συνιστά τουλάχιστον εγγύηση μαζί με εμπειρία. Και μάλιστα σε ένα απαιτητικό τομέα όπως είναι το κόσμημα.

Και βαρόμετρο για την τοπική οικονομία μιας πόλης κοσμοπολίτισσας όπως είναι τα Χανιά αλλά και το Ρέθυμνο και η Ελούντα.

Αλλά πάνω από όλα είναι και το «γραφτό» του κάθε ανθρώπου. Όπως «γραφτό» ήταν στην περίπτωση του -Ηπειρώτη – Θεόδωρου Λιόντου να ζήσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του στην Κρήτη.

Η εξήγηση που ο ίδιος δίνει είναι το λιγότερο αφοπλιστική:  «Η Κρήτη είναι ένας τόπος που μοιάζει με την Ήπειρο στην αγριότητα που τοπίου και σε μαγεύει».

Υπογράφει ο Παντελής Σπυριδάκης

Φωτογραφίες: David Movsesyan Ikones Productions

-Συμφωνείτε με την άποψη ότι- σε κάθε δύσκολη περίοδο- δύο πράγματα διατηρούν ακέραια την αξία τους: η κατασκευή κτιρίων & το κόσμημα;

-Συμφωνώ, και θα πρόσθετα ότι για να συμβεί αυτό, θα πρέπει να υπάρχει ποιότητα. Αυτό είναι που διασφαλίζει μια μελλοντική αξία.

Δυστυχώς κοσμήματα χωρίς ποιότητα, αλλά και κτήρια χωρίς κάποιο αρχιτεκτονικό ενδιαφέρον δεν έχουν καμία τύχη.

Αν δείτε από τις δημοπρασίες διαφόρων οίκων, κοσμήματα με ποιότητα πωλούνται σε πολύ υψηλές τιμές.

-Αυτό το διάστημα έρχεται να προστεθεί στα πλάνα σας κι ένα νέο κατάστημα στην Αθήνα, το οποίο θα δώσει καίριο στίγμα. Πως προέκυψε αυτό το επιχειρηματικό άνοιγμα;

-Η Αθήνα είναι το κέντρο της Ελλάδος και με αφορμή το λανσάρισμα στην Ελλάδα, της διεθνώς καταξιωμένης εταιρείας κοσμημάτων THOMAS SABO , της οποίας είμαστε αποκλειστικοί αντιπρόσωποι σε Ελλάδα και Κύπρο, θέλαμε να δώσουμε την ευκαιρία στο κοινό της Αθήνας να δει από κοντά τόσο την THOMAS SABO αλλά και την DAZZ.

Και γι’ αυτό και επιλέξαμε το πολυκατάστημα ATTICA, που διακρίνεται για την ποιότητα των προϊόντων του, δημιουργώντας δύο shop in shop με την THOMAS SABO και την DAZZ.

-Το εκπληκτικό στην δική σας ιστορία είναι ο τρόπος με τον οποίο ένας Ηπειρώτης ουσιαστικά αγάπησε και πέρασε όλη την ζωή του στην Κρήτη! Τι συνετέλεσε σε αυτή την εξέλιξη, έχετε σκεφτεί;

-Η ψυχή του Έλληνα, που δεν σταματάει να ψάχνει και να δημιουργεί. Η Ήπειρος είναι γεμάτη με επιβλητικά βουνά, που σου δίνουν την αίσθηση  ότι για να προχωρήσεις πρέπει να τα κατακτήσεις. Η Κρήτη είναι ένας τόπος που μοιάζει με την Ήπειρο στην αγριότητα που τοπίου. Και σε μαγεύει. Θεωρώ την μεγαλύτερη μου επιτυχία, το ότι ζω και δημιουργώ στον τόπο που αγαπώ.

-Υπάρχουν τρία καταστήματα σας στους πιο βασικούς συνδετήριους πυλώνες της Παλιάς Πόλης του Ρεθύμνου. Ποια είναι η εμπορική κουλτούρα που τα διέπει;

-Στοχεύουμε να δώσουμε την δυνατότητα στον ντόπιο και ξένο καταναλωτή να βρει αυτό που θέλει, στον χώρο που του αξίζει, ξεκινώντας από οικονομικές λύσεις και φτάνοντας σε πολύ ιδιαίτερα κοσμήματα και ρολόγια.

Με κορωνίδα βεβαίως την Rolex, για την οποία έχουμε δημιουργήσει corners στα καταστήματά μας σε Χανιά και Ρέθυμνο.

-Όλα αυτά τα χρόνια έχετε συντροφεύσει τις ομορφότερες στιγμές των ανθρώπων: πρόταση γάμου, αρραβώνων, δώρο πτυχίου, δώρο επετείου ή ακόμα το πρώτο κόσμημα μιας νέας γυναίκας. Τι ζητάει περισσότερο ο κόσμος σήμερα στο κόσμημα ;

-Πράγματι είναι μεγάλο προνόμιο να βρισκόμαστε δίπλα στις πιο όμορφες στιγμές των ανθρώπων. Οι πελάτες σήμερα είναι πολύ πιο ενημερωμένοι από παλιότερα και θέλουν ποιότητα, αλλά σε λογικά οικονομικά επίπεδα.

Υπάρχει σαφώς μια στροφή στο επώνυμο κόσμημα, γιατί πλέον η κατασκευή κοσμημάτων είναι πιο περίπλοκη και μόνο γνωστές εταιρείες μπορούν να δώσουν αυτά που ζητάει ο σύγχρονος καταναλωτής.

-Στα καταστήματα Croesus οι επιλογές που υπάρχουν, ποιες είναι;

-Φέτος γιορτάζουμε 40 χρόνια παρουσίας στην Κρήτη, με καταστήματα σε Χανιά, Ρέθυμνο, Ηράκλειο, Ελούντα. Διαθέτουμε δικό μας εργαστήριο κατασκευής ποιοτικών κοσμημάτων και αυτό αποτελεί ένα από τα πιο δυνατά μας χαρακτηριστικά. Φυσικά δεν έχουμε παραλείψει την υψηλή ωρολογοποιία, αντιπροσωπεύοντας τους πιο καλούς οίκους: ROLEX, CARTIER, IWC, TAG HEUER, CHOPARD, TUDOR, MONTBLANC και πολλές άλλες.

-Είναι το κόσμημα –πέρα από μια επίσημη περίσταση– και μια καθημερινότητα πλέον για μια γυναίκα στο Ρέθυμνο και στα Χανιά; Υπάρχει πλέον η επιθυμία για το κόσμημα και τις καθημερινές ημέρες κι όχι μόνο τις επίσημες;

-Ακριβώς, γιατί με γνώμονα την τάση των καταναλωτών για πιο οικονομικό κόσμημα, θελήσαμε να προσφέρουμε ποιοτικούς χώρους έκθεσης των προϊόντων. Έτσι προέκυψαν τα DAZZ multibrand καταστήματα.

Στα οποία οι πελάτες μας μπορούν να διαλέξουν κοσμήματα για κάθε περίσταση από PANDORA, THOMAS SABO, SWAROVSKI, DAZZ και πολλές άλλες επώνυμες μάρκες Ελλήνων και ξένων κατασκευαστών.

Επίσης ξεχωριστή θέση έχει και η ωρολογοποιία: TISSOT, SEIKO, CITIZEN, MASERATI, BOSS, TOMY HILFIGER κ.α.

-Στις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις – που έχουν να κάνουν και με τον τουρισμό- οι χώροι καταστημάτων αποτελούν βαρόμετρο και για τουριστικό ID μιας πόλης. Πιστεύετε ότι ανάλογοι χώροι μπορεί να εμπνεύσουν τον τουριστικό επισκέπτη να καταναλώσει; Και να αναδείξει και την τοπική οικονομία;

-Απόλυτα, τα ωραία καταστήματα είναι πάντα πόλος έλξης των τουριστών. Μην ξεχνάμε ότι πολλοί τουρίστες είναι πολύ ενημερωμένοι και έρχονται από πολύ πιο ανταγωνιστικές αγορές .

Για να τους κερδίσουμε θα πρέπει να μπορούμε να προσφέρουμε και ποιότητα και σωστές τιμές.

-Υπάρχουν τα ανάλογα κοσμήματα για μια συνέντευξη εργασίας; Ποια μπορεί να είναι;

-Θα έλεγα όχι στα πολύ εξεζητημένα κοσμήματα. Η διακριτικότητα θα πρέπει να κυριαρχεί. Ένα ζευγάρι σκουλαρίκια, ίσως ένα μικρό μενταγιόν είναι αρκετά νομίζω.

-Αναρωτιέται κανείς μέσα στο γυναικείο κεφάλι, ποιο κόσμημα αναδεικνύεται νικητής: το δαχτυλίδι, τα σκουλαρίκια –statement- ή ένα περίτεχνο bracelet;

-Ευτυχώς που οι γυναίκες αγαπούν όλα τα κοσμήματα! Θα έλεγα ότι, με μικρή διαφορά, νικητής αναδεικνύεται το δαχτυλίδι. Αυτό που έχει σημασία είναι το γούστο της κάθε γυναίκας, και σημαντικό κομμάτι της δουλειάς μας είναι να βοηθήσουμε τον πελάτη μας να πάρει το κατάλληλο κόσμημα που θα του ταιριάζει.

-Αν ανασύρατε από την μνήμη σας την πιο ξεχωριστή ιστορία, που κάθε κόσμημα κρύβει…ποια θα ήταν αυτή;

-Πολλές μα πάρα πολλές όμορφες ιστορίες. Από παραδόσεις εξπρές κοσμημάτων στο εξωτερικό, έως προτάσεις γάμου μέσα στο κατάστημα.

-Θυμάστε ποιο ήταν το πρώτο κόσμημα που παραδώσατε σαν επιχειρηματίας;

-Δεν θα το ξεχάσω ποτέ. Ελληνικό κόσμημα, αντίγραφο από αρχαίο κόσμημα, σε τουρίστες που λάτρευαν κάθε τι Ελληνικό. Μην ξεχνάμε ότι ο συμβολισμός του κοσμήματος είναι τεράστιος.

-Η αγορά της Κρήτης συνολικά πιστεύετε ότι διαθέτει καλύτερη δυναμική από την υπόλοιπη ελληνική επικράτεια;

-Η αγορά της Κρήτης σίγουρα ξεχωρίζει από άλλες περιοχές λιγότερο ευνοημένες. Διαθέτουμε πολύ δυνατή εγχώρια αγορά, και τουρισμό τους περισσότερους μήνες το χρόνο.

-Τι περιμένετε από το φετινό καλοκαίρι; Διαβλέπετε ίσως μια πρώτη άνθηση;

-Χωρίς να υπερβάλουμε, γιατί η οικονομία παγκοσμίως δεν είναι στα καλύτερά της, και φυσικά covid θέλοντος, μπορούμε να είμαστε συγκρατημένα αισιόδοξοι.

Το μήνυμα είναι ότι με σκληρή δουλειά και ξεδιπλώνοντας το ταλέντο μας, μπορούμε να πάμε καλά!

 

 

Written By
More from Go Hania

“CUP” Ένας specialty espresso made in Ηania

CUP Ένας specialty espresso made in Ηania Συνέντευξη Γιώργος Κολομπάκης Φωτογραφίες Βασίλης...
Read More