ΤΡΎΦΩΝΑΣ ΝΆΚΗΣ! Ένας travel blogger από την Κρήτη!

Υπάρχουν δύο ειδών άνθρωποι σε αυτό τον κόσμο. Εκείνοι που αφοσιώνονται στην οροθέτηση και επίτευξη νέων στόχων, έχοντας γνώση ότι η εξέλιξη περνά από διαδοχικά, προσωπικά ορόσημα και εκείνοι που για διάφορους λόγους χάνουν τη μάχη με την αναβλητικότητα και την αδράνεια τους, μαζί και τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τις νέες τάσεις και εξελίξεις. Στην πρώτη κατηγορία σίγουρα ανήκει και ο δικός μας Κρητικός από το Ηράκλειο ο Τρύφωνας Νάκης (@t.nakis).

Ο Τρύφωνας κατάφερε να αντιληφθεί πολύ νωρίς την δυναμική του Instagram και να δουλέψει σκληρά και μεθοδικά για να κατανοήσει τον τρόπο αξιοποίησής του. Μέσα σε λιγότερο από τρία χρόνια ενασχόλησης κατάφερε να ενταχθεί σε αυτή την ομάδα… τους λεγόμενους «micro-influencers» (10.000 μέχρι 200.000 ακόλουθοι), οι οποίοι έχουν ένα ιδιαίτερα αφοσιωμένο κοινό.
Η σύνδεση της καθημερινότητας του με την τεχνολογία, η ταχύτητα της επικοινωνίας και η όρεξη για ένα φρέσκο είδος storytelling (αφήγησης), τον οδήγησαν σε ένα νέο «περιεχόμενο» (content) και με τις φωτογραφίες που κάνει post έχει καταφέρει να μετατρέψει καθημερινές στιγμές να μοιάζουν τόσο διαφορετικές. Έχοντας όμως αγάπη και για τα ταξίδια μοιράζεται τις εικόνες που βιώνει σε κάθε ταξίδι με όσους τον ακολουθούν.

Όπως λέει και ο ίδιος: «Θα πρέπει να είσαι ειλικρινής και ο εαυτός σου. Αυτό θα σε κάνει να ξεχωρίσεις στα μάτια των ανθρώπων και να αποκτήσεις το δικό σου κοινό».

Απαιτεί πολύ χρόνο όλη αυτή η διαδικασία; τον ρωτάμε… Έχω την σχολή μου στο Πανεπιστήμιο, την δουλειά editor για κάποιες εταιρείες και τις όποιες κοινωνικές επαφές επιτρέπει η τεχνολογία και τα μέχρι τώρα lockdowns, τον υπόλοιπο χρόνο μου όμως τον αφιερώνω εκεί, είναι απαραίτητη η καθημερινή τριβή, για περίπου έξι ώρες κατά μέσο όρο. Το θετικό είναι ότι μπορείς να βρίσκεσαι οπουδήποτε και να μπορείς να ετοιμάζεις υλικό!! Έχεις συνεργασίες και με κάποιες εταιρείες; Ναι! Ήδη η παρουσία μου στο Instagram έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον εταιρειών αλλά και ξενοδοχείων και ήδη έχω συνεργασίες με Champion, Michael Louis, Tissot, Beluga Jewelry αλλά και ξενοδοχειακές μονάδες, όπως Suites Of The Gods [Santorini], Stella Island [Crete], Katikies Hotel [Santorini] και άλλα… Και για το τέλος, ποια είναι αυτά τα απαιτούμενα εργαλεία για την αύξηση της απήχησης κάποιου που θέλει να ασχοληθεί με το Instagram; Προφανώς, το ελκυστικό περιεχόμενο, αυτό που ονομάζουμε viral, η προσεγμένη φωτογραφία, τα ενδιαφέροντα φίλτρα, η διαφορετικότητα και η έμπνευση. Όλα αυτά δηλαδή που ανεβάζουν το engagement,
προκαλώντας sharing, comments, tags ή ενσωμάτωση σε stories χρηστών.

Εκτός από το προφίλ στο Instagram
@t.nakis συνολικά την δουλειά του
Τρύφωνα μπορεί κάποιος να την δει
και στο site του: https://tnakis.com/

Tags from the story
, ,
Written By
More from Go Hania

ΜΑΡΙΑ ΖΑΝΝΙΑ Η Ελληνίδα που μαθαίνει στους Ισπανούς τα μυστικά της Ελληνικής κουζίνας

Ασχολήθηκε με την μαγειρική διότι στην Ισπανία της έλειπαν οι ελληνικές γεύσεις...
Read More